A Mercedes kicsit megint feltalálta a kormánykereket
A nyáron már forgalomba is kerül a Mercedes E-osztály frissített változata, amelyben az egyik legszembetűnőbb fejlesztés maga a kormánykerék.
A nyáron már forgalomba is kerül a Mercedes E-osztály frissített változata, amelyben az egyik legszembetűnőbb fejlesztés maga a kormánykerék.
Bemutatkozott a német nagyszedán frissített változata, amely némileg módosult karosszériát kapott, ezen túlmenően pedig modernebb motorokat is.
Mitől is prémium egy autó? A név presztízse, az anyagminőség, a fejlett technológiák? Mi van, ha utóbbiakból elhagyunk elég sok mindent és olyan árat kínálunk helyettük, aminek nehéz ellenállni. Teljesen eltűnik a prémium hangulat és csak egy akciós zsákmány marad?
A legolcsóbb is 14 millió forint körül van egy ilyen E-osztályú Mercedesből, amelyet az utcán fotóztak le.
Előállt itthon is a stuttgarti márka azzal az autóval, amely a prémiumszegmens idei talán legfontosabb újdonsága. Persze lesz az új E-osztályból alapváltozatban taxi is, meg gazdag nagybácsi-Merci is, mi viszont most a másik végletet próbáltuk, amely az autózás jelenlegi határait tolja egyre kijjebb.
A stuttgarti márka teljesen új fejlesztésű felső-középkategóriás autóját a sok-sok apránként adagolt infó után bemutatták végre teljes egészében is. A BMW 5-ös sorozat, az Audi A6, az új Jaguar XF legfőbb ellenfele, élőben a Detroiti Autószalonon mutatkozott be.
Az E-osztály olyan, mint a töltött káposzta: másnap sokkal finomabb, sőt, ahogy telnek a napok, még inkább. Csak az ára csípős, a huszonegynéhány millió megfeküdné a gyomromat. Pedig állítólag diétás.
A Mercedes-Benz áprilistól olyan páncélozott új E-osztályú modelleket dob piacra, ami megfelel a VR4-es biztonsági szabványnak is. A golyóálló járművek igényét a svábok az állandóan növekvő utcai bűnözéssel indokolják. Az E-Guard modell hatásosan védi majd az utasokat az esetleges támadásoktól.